Klantenservice van Wineheaven
Tevreden klanten zijn de beste reclame
Wineheaven is geregistreerd bij de KvK onder nummer 53046536 en hanteert een niet goed- geld terug garantie. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn, vult u dan het contactformulier in, stuur ons een mail of bel 06 430 82982.
- Verzending
- Privacy & veiligheid
- Retouren of Breuk
- Bestellen
- Adviesprijzen & aanbiedingen
- Bestelhistorie
- Leeftijdscontrole voor minderjarigen
Wijn thuisbezorgd in 2 dagen
Als je online wijn bestelt bij Wineheaven.nl (KvK-nummer 53046536) staat de wijn in principe binnen 2 werkdagen bij u thuis. Is de verzending na 2 werkdagen nog niet aangekomen dan is er vaak iets mis, neem altijd contact op met ons in dat geval. Fouten in het leveringsadres of een kapotte zending (onze verantwoordelijkheid, dus geen zorgen) worden het snelste opgelost zo.
Wineheaven werkt alleen met gespecialiseerde koeriers aangesloten bij Packs die vooral wijn en andere breekbare artikelen rondbrengen. Bestellingen komen daardoor, op een uitzondering na, heel en op tijd aan. Voor kleine aantallen rekenen we verzendkosten, vanaf 12 flessen is de verzending gratis. Voor spoedbestellingen adviseren we altijd telefonisch of per email contact op te nemen zodat je vooraf weet of de aankomstdag haalbaar is. Ben je op het moment van leveren niet thuis? Onze koeriers komen dan de dag erna opnieuw of je kunt de wijn ophalen op het depot. Wat wij adviseren is een simpel briefje op de deur dat de bestelling bij de buren kan worden bezorgd, dat werkt altijd. Je hoeft dus niet thuis te blijven of te tekenen voor ontvangst.
Privacy & Veiligheid
Je privacy is gewaarborgd door een aantal heldere maatregelen. We slaan bijvoorbeeld geen bankgegevens op binnen de website maar werken met IDeal en Bancontact. Daarnaast is Wineheaven zeer actief in het bijwerken van beveiligingsupdates. We gebruiken cookies op de website, vooral om meer te leren van (het winkelgedrag van) onze klanten. Misschien wel het belangrijkste veiligheidsaspect is het gedrag van en de technische kennis van onze medewerkers. Zij zijn opgeleid om netjes en vakkundig om te gaan met je klantgegevens, zodat online wijn bestellen veilig, handig en praktisch blijft.
Retouren & Breuk
Het kan altijd gebeuren dat een pakket niet in perfecte conditie aankomt. Onze koerier is door ons verplicht gesteld je bestelling in goede orde af te leveren en bij twijfel het pakket mee terug te nemen ter controle. Je krijgt dan zsm een nieuw pakket geleverd. Door de strenge selectie van koeriers die speciaal worden ingezet voor breekbare pakketten is er gelukkig zeer weinig breuk. Neem wel even contact met ons op als je na 2 dagen nog geen levering binnen hebt, we zijn dan sneller op de hoogte en kunnen sneller zorgen voor adequate nalevering. We
Retourneren met valide reden is mogelijk na contact met onze klantenservice. Bij retourneren zonder valide reden of zonder opgaaf vooraf brengen we alleen de gemaakte vervoerskosten in rekening.
Bestellen
Online wijn bestellen bij Wineheaven is gemakkelijk en praktisch. Binnen 1-2 werkdagen staat de wijn bij u thuis of op de zaak. U bestelt via de website, waarbij u met ideal of achteraf betalen afrekent. Gaat er iets niet zoals u zou verwachten? Neem direct contact met ons op. En bent u tevreden? Like ons dan op facebook of, nog beter, schrijf een review. Zo weten andere consumenten ook dat Wineheaven veilig en betrouwbaar is om uw wijnvoorraad op peil te houden.
Adviesprijzen en aanbiedingen
Adviesprijzen en aanbiedingen Wijnen bij Wineheaven zijn zorgvuldig geselecteerd op kwaliteit, beschikbaarheid en de juiste prijs. Periodiek werkt Wineheaven met een promotionele actie of korting. Na afloop van deze actie kan de wijn niet meer voor die prijs gekocht worden. Onze adviesprijzen zijn leidend, bestellingen die gedaan zijn voor of na een promotionele actie van hetzelfde artikel gaan voor op dat moment geldende prijs. De prijs op de website wordt automatisch bijgewerkt als een aanbieding geldig wordt of verloopt. Bij vragen over aanbiedingen of prijzen mag u altijd contact met ons opnemen, onze klantenservice is er voor u.
Bestelhistorie
Bestelling die u vanaf 1-1-2019 geplaatst heeft zijn terug te vinden in uw bestelhistorie. Als u inlogt met uw accountgegevens en naar uw eigen accountpagina gaat staan facturen en bestellingen klaar om te worden ingezien of uitgeprint. Bestellingen van 2011 tot en met heden zijn altijd op te vragen via de klantenservice.
Leeftijdscontrole voor minderjarigen
De juistheid van uw klantgegevens zijn belangrijker voor ons dan u wellicht denkt. Alcohol mag namelijk niet aan iedereen verkocht worden maar pas vanaf 18 jaar. Door het gebruik van iDeal en achteraf betalen heeft Wineheaven een methode om te controleren of de besteller meerderjarig is. Wineheaven behoudt zich het recht voor om bij twijfel legitimatie op te vragen. Samen zorgen we er zo voor dat minderjarigen geen alcohol kunnen bestellen. Heeft u een vermoeden dat een minderjarige alcohol heeft besteld bij ons? Neem direct contact met ons op. Wij nemen in geval van misbruik altijd contact op met ouders of voogd, samen helpen we alcoholmisbruik voorkomen.